Synliggør den gode idé

Hvor og hvordan?

Hvor kan jeg markedsføre mit produkt eller serviceydelse?
Der findes mange forskellige markedsføringskanaler, og det er vigtigt at du finder ud af at benytte de rigtige, så du ikke bruger unødvendige penge og ressourcer. Målrettes markedsføringskanalerne forskellige målgrupper er det muligt, at lave forskellige vinklinger, så man derigennem får fortalt den samme historie til alle.

  • Aviser og ugeaviser
  • Salgskampagner
  • Messer og konferencer (personlig kontakt)
  • Nyhedsbreve
  • Netværk
  • Redaktionelle artikler
  • PR
  • Trykte annoncer, brochurer, foldere osv.
  • Outdoor
  • Brancheforeninger
  • Website og annoncer på nettet (AdWords Annoncer, og Bannerreklamer)
  • Sociale netværk på Internettet (Facebook, LinkedIn, YouTube, Digg, Twitter etc.)
  • Mobilen (SMS, Apps, QR-koder osv.)

Hvordan skal jeg fortælle det?

Storytelling er den allerbedste måde at få dit budskab igennem på, og giver andre værdier end de rent praktiske og indlysende. Derfor er storytelling et stærkt redskab, som kan og bør indgå i al markedsføring. (Se evt. videoen her og bliv lidt klogere på Storytelling)